Szanowni Państwo,
W Volvo zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Znaleźliśmy się wszyscy w sytuacji, w której wartości bliskie marce Volvo stały się najcenniejsze dla każdego z nas. Robimy na co dzień wszystko, co w naszej mocy, żeby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy byli bezpieczni i zdrowi. Wzajemna troska, odpowiedzialność, solidarność i stosowanie się do zasad bezpieczeństwa pozwolą nam odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Poniżej znajdziecie kilka ważnych informacji:
1. Wszystkie osoby, które zgodnie z zaleceniami pozostają teraz w domach lub ze względów bezpieczeństwa nie chcą przebywać w miejscach publicznych, mogą kontaktować się z nami zdalnie poprzez kilka dostępnych kanałów elektronicznych:
• komunikator Messenger dostępny w aplikacji Facebook lub na naszej stronie internetowej: https://autogala.volvocars-partner.pl/
• adresy e-mail: salon@autogala.dealervolvo.pl lub serwis@autogala.dealervolvo.pl
• bezpośrednie numery telefonów do naszych pracowników – wszystkie kontakty dostępne są tutaj: https://autogala.volvocars-partner.pl/kontakt/
• aplikacja mobilna dla klientów serwisu – można ją ściągnąć z tej strony: http://autogala.pl/aplikacja
2. Osoby, które chciałyby wykupić polisę ubezpieczeniową, mogą to zrobić na odległość. Nie ma konieczności przyjeżdżania w tym celu do salonu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu ubezpieczeń:
Ewa Grzybek – tel. 605 978 999, e.grzybek@autogala.dealervolvo.pl
Katarzyna Sołdek – tel. 691 111 888, k.soldek@autogala.dealervolvo.pl
3. Uruchamiamy system płatności internetowych imoje.
Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.
Salon i serwis Autogala pozostają czynne i wciąż są do Państwa dyspozycji. Zmieniły się jednak nieco zasady naszego funkcjonowania, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.
• salon sprzedaży pracuje w niezmienionych godzinach: od poniedziałku do piątku 10.00 – 19.00; w soboty 10.00 – 15.00;
• serwis pracuje bez żadnych zmian: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00;
• dział ubezpieczeń pracuje – jest możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych na odległość, poprzez wszystkie dostępne u nas kanały elektroniczne (szczegóły powyżej);
• dział likwidacji szkód pracuje bez zmian.
Udogodnienia przy zakupie samochodu:
Wprowadziliśmy kilka specjalnych udogodnień, dzięki którym formalności związane z zakupem samochodu w naszym salonie będą przeprowadzone w komfortowy i bezpieczny sposób.
Nasi doradcy:
– na życzenie przyjadą do klienta we wskazane miejsce i w bezpiecznych warunkach przedstawią ofertę;
– dostarczą do klienta samochód do jazdy próbnej;
– pomogą w załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem samochodu bez wychodzenia z domu.
Służymy wszelką pomocą, która sprawi, że zakup samochodu i formalności z nim związane przebiegną bez żadnych zakłóceń, bezpiecznie i komfortowo.
W naszym salonie wprowadziliśmy rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy nas odwiedzają i korzystają z naszych usług:
– oferujemy kilka kanałów komunikacji elektronicznej, dzięki którym można pozostać w kontakcie z naszymi doradcami, skonfigurować samochód i poprosić o ofertę bez konieczności wychodzenia z domu;
– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;
– przy stanowiskach pracy zamontowane są szyby ochronne, które zapewniają bezpieczny dystans w trakcie prowadzenia rozmów z naszymi doradcami;
– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;
– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;
– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;
– każdy klient, który odwiedzi nasz salon, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;
– jazdy testowe odbywają się bez zmian, jednak przy zachowaniu reżimu sanitarnego; po każdej jeździe samochód demonstracyjny jest dezynfekowany i przygotowywany do bezpiecznego korzystania przez kolejną osobę.