Serwis Autogala pozostaje niezmiennie do Państwa dyspozycji.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00.
Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, które pozwolą zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.
Aplikacja mobilna
W celu szybkiego i wygodnego umówienia wizyty serwisowej polecamy skorzystanie z naszej aplikacji mobilnej Autogala. Można ją pobrać ze strony: autogala.pl/aplikacja
Usługa door to door
Oferujemy usługę door to door; odbierzemy samochód z domu klienta i odprowadzimy go w to samo miejsce po wykonaniu usługi serwisowej.
Usługę świadczymy z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego.
Płatności internetowe
Dla wygody naszych klientów uruchomiliśmy system płatności internetowych imoje.
Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.
W naszym serwisie obowiązują zasady, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy korzystają z naszych usług:
– możliwa jest zdalna diagnostyka samochodu poprzez sieć Wi-Fi, bez konieczności wjeżdżania na teren serwisu,
– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;
– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;
– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;
– każdy klient, który odwiedzi nasz serwis, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;
– w biurze obsługi klienta serwisu wdrożyliśmy rozwiązania, które zapewnią zachowanie odpowiedniej i bezpiecznej odległości w czasie kontaktu z doradcą;
– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;
– stanowiska pracy (biurka, lady itd.) są regularnie dezynfekowane;
– zachęcamy do realizowania płatności bezgotówkowych;
– wdrożyliśmy system płatności internetowych.
– oferujemy usługę ozonowania samochodu.
Ważne jest, aby pamiętać o regularnych wizytach w serwisie – wykonywaniu przeglądów i niezbędnych napraw.
Utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym jest koniecznością dla wszystkich, którzy będą go wykorzystywać do prowadzenia działalności, dojazdów do pracy i realizowania niezbędnych aktywności. Regularne wykonywanie przeglądów jest również warunkiem utrzymania gwarancji czy rękojmi.
Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, żeby każda wizyta była bezpieczna. Pamiętajmy, że może się ona odbyć również bez wychodzenia z domu.
Dbajmy o siebie!