Bezpieczny salon

samochody w salonie volvo autogala

Szanowni Państwo,

W Volvo zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Znaleźliśmy się wszyscy w sytuacji, w której wartości bliskie marce Volvo stały się najcenniejsze dla każdego z nas. Robimy na co dzień wszystko, co w naszej mocy, żeby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy byli bezpieczni i zdrowi. Wzajemna troska, odpowiedzialność, solidarność i stosowanie się do zasad bezpieczeństwa pozwolą nam odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Poniżej znajdziecie kilka ważnych informacji:

1. Wszystkie osoby, które zgodnie z zaleceniami pozostają teraz w domach lub ze względów bezpieczeństwa nie chcą przebywać w miejscach publicznych, mogą kontaktować się z nami zdalnie poprzez kilka dostępnych kanałów elektronicznych:
• komunikator Messenger dostępny w aplikacji Facebook lub na naszej stronie internetowej: https://autogala.volvocars-partner.pl/
• adresy e-mail: salon@autogala.dealervolvo.pl lub serwis@autogala.dealervolvo.pl
• bezpośrednie numery telefonów do naszych pracowników – wszystkie kontakty dostępne są tutaj: https://autogala.volvocars-partner.pl/kontakt/
• aplikacja mobilna dla klientów serwisu – można ją ściągnąć z tej strony: http://autogala.pl/aplikacja

2. Osoby, które chciałyby wykupić polisę ubezpieczeniową, mogą to zrobić na odległość. Nie ma konieczności przyjeżdżania w tym celu do salonu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu ubezpieczeń:

Ewa Grzybek – tel. 605 978 999, e.grzybek@autogala.dealervolvo.pl
Katarzyna Sołdek – tel. 691 111 888, k.soldek@autogala.dealervolvo.pl

3. Uruchamiamy system płatności internetowych imoje.
Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.

Salon i serwis Autogala pozostają czynne i wciąż są do Państwa dyspozycji. Zmieniły się jednak nieco zasady naszego funkcjonowania, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.

• salon sprzedaży pracuje w niezmienionych godzinach: od poniedziałku do piątku 10.00 – 19.00; w soboty 10.00 – 15.00;
• serwis pracuje bez żadnych zmian: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00;
• dział ubezpieczeń pracuje – jest możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych na odległość, poprzez wszystkie dostępne u nas kanały elektroniczne (szczegóły powyżej);
• dział likwidacji szkód pracuje bez zmian.

Udogodnienia przy zakupie samochodu:

Wprowadziliśmy kilka specjalnych udogodnień, dzięki którym formalności związane z zakupem samochodu w naszym salonie będą przeprowadzone w komfortowy i bezpieczny sposób.

Nasi doradcy:
– na życzenie przyjadą do klienta we wskazane miejsce i w bezpiecznych warunkach przedstawią ofertę;
– dostarczą do klienta samochód do jazdy próbnej;
– pomogą w załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem samochodu bez wychodzenia z domu.

Służymy wszelką pomocą, która sprawi, że zakup samochodu i formalności z nim związane przebiegną bez żadnych zakłóceń, bezpiecznie i komfortowo.

W naszym salonie wprowadziliśmy rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy nas odwiedzają i korzystają z naszych usług:

– oferujemy kilka kanałów komunikacji elektronicznej, dzięki którym można pozostać w kontakcie z naszymi doradcami, skonfigurować samochód i poprosić o ofertę bez konieczności wychodzenia z domu;
– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;
– przy stanowiskach pracy zamontowane są szyby ochronne, które zapewniają bezpieczny dystans w trakcie prowadzenia rozmów z naszymi doradcami;
– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;
– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;
– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;
– każdy klient, który odwiedzi nasz salon, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;
– jazdy testowe odbywają się bez zmian, jednak przy zachowaniu reżimu sanitarnego; po każdej jeździe samochód demonstracyjny jest dezynfekowany i przygotowywany do bezpiecznego korzystania przez kolejną osobę.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 22 884 70 05
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Autogala otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin
|
Autogala

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, min. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informacjęo treściach, jakich poszukują uzytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PERSONALIZACJA REKLAM

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.