Bezpieczny salon

samochody w salonie volvo autogala

Szanowni Państwo,

W Volvo zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Znaleźliśmy się wszyscy w sytuacji, w której wartości bliskie marce Volvo stały się najcenniejsze dla każdego z nas. Robimy na co dzień wszystko, co w naszej mocy, żeby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy byli bezpieczni i zdrowi. Wzajemna troska, odpowiedzialność, solidarność i stosowanie się do zasad bezpieczeństwa pozwolą nam odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Poniżej znajdziecie kilka ważnych informacji:

1. Wszystkie osoby, które zgodnie z zaleceniami pozostają teraz w domach lub ze względów bezpieczeństwa nie chcą przebywać w miejscach publicznych, mogą kontaktować się z nami zdalnie poprzez kilka dostępnych kanałów elektronicznych:
• komunikator Messenger dostępny w aplikacji Facebook lub na naszej stronie internetowej: https://autogala.volvocars-partner.pl/
• adresy e-mail: salon@autogala.dealervolvo.pl lub serwis@autogala.dealervolvo.pl
• bezpośrednie numery telefonów do naszych pracowników – wszystkie kontakty dostępne są tutaj: https://autogala.volvocars-partner.pl/kontakt/
• aplikacja mobilna dla klientów serwisu – można ją ściągnąć z tej strony: http://autogala.pl/aplikacja

2. Osoby, które chciałyby wykupić polisę ubezpieczeniową, mogą to zrobić na odległość. Nie ma konieczności przyjeżdżania w tym celu do salonu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu ubezpieczeń:

Ewa Grzybek – tel. 605 978 999, e.grzybek@autogala.dealervolvo.pl
Katarzyna Sołdek – tel. 691 111 888, k.soldek@autogala.dealervolvo.pl

3. Uruchamiamy system płatności internetowych imoje.
Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.

Salon i serwis Autogala pozostają czynne i wciąż są do Państwa dyspozycji. Zmieniły się jednak nieco zasady naszego funkcjonowania, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.

• salon sprzedaży pracuje w niezmienionych godzinach: od poniedziałku do piątku 10.00 – 19.00; w soboty 10.00 – 15.00;
• serwis pracuje bez żadnych zmian: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00;
• dział ubezpieczeń pracuje – jest możliwość kupowania polis ubezpieczeniowych na odległość, poprzez wszystkie dostępne u nas kanały elektroniczne (szczegóły powyżej);
• dział likwidacji szkód pracuje bez zmian.

Udogodnienia przy zakupie samochodu:

Wprowadziliśmy kilka specjalnych udogodnień, dzięki którym formalności związane z zakupem samochodu w naszym salonie będą przeprowadzone w komfortowy i bezpieczny sposób.

Nasi doradcy:
– na życzenie przyjadą do klienta we wskazane miejsce i w bezpiecznych warunkach przedstawią ofertę;
– dostarczą do klienta samochód do jazdy próbnej;
– pomogą w załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem samochodu bez wychodzenia z domu.

Służymy wszelką pomocą, która sprawi, że zakup samochodu i formalności z nim związane przebiegną bez żadnych zakłóceń, bezpiecznie i komfortowo.

W naszym salonie wprowadziliśmy rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy nas odwiedzają i korzystają z naszych usług:

– oferujemy kilka kanałów komunikacji elektronicznej, dzięki którym można pozostać w kontakcie z naszymi doradcami, skonfigurować samochód i poprosić o ofertę bez konieczności wychodzenia z domu;
– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;
– przy stanowiskach pracy zamontowane są szyby ochronne, które zapewniają bezpieczny dystans w trakcie prowadzenia rozmów z naszymi doradcami;
– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;
– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;
– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;
– każdy klient, który odwiedzi nasz salon, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;
– jazdy testowe odbywają się bez zmian, jednak przy zachowaniu reżimu sanitarnego; po każdej jeździe samochód demonstracyjny jest dezynfekowany i przygotowywany do bezpiecznego korzystania przez kolejną osobę.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 22 884 70 05
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Autogala otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
(w godzinach pracy salonu).