Bezpieczny serwis Volvo Autogala

Informacja dla klientów

W Volvo zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Znaleźliśmy się wszyscy w sytuacji, w której wartości bliskie marce Volvo stały się najcenniejsze dla każdego z nas. Robimy na co dzień wszystko, co w naszej mocy, żeby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy byli bezpieczni i zdrowi. Wzajemna troska, odpowiedzialność, solidarność i stosowanie się do zasad bezpieczeństwa pozwolą nam odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

 

Serwis Autogala pozostaje jak zawsze do Państwa dyspozycji. Zmieniły się jednak nieco zasady naszego funkcjonowania, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00.

 

Aplikacja mobilna

W celu szybkiego i wygodnego umówienia wizyty serwisowej polecamy skorzystanie z naszej aplikacji mobilnej Autogala. Można ją pobrać ze strony: http://autogala.pl/aplikacja

 

Usługa door to door

Oferujemy usługę door to door; odbierzemy samochód z domu klienta i odprowadzimy go w to samo miejsce po wykonaniu usługi serwisowej.

Usługę świadczymy z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego.

 

Płatności internetowe

Dla wygody naszych klientów uruchomiliśmy system płatności internetowych imoje.

Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.

W naszym serwisie obowiązują zasady, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy korzystają z naszych usług:

 

– możliwa jest zdalna diagnostyka samochodu poprzez sieć Wi-Fi, bez konieczności wjeżdżania na teren serwisu,

– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;

– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;

– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;

– każdy klient, który odwiedzi nasz serwis, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;

– w biurze obsługi klienta serwisu wdrożyliśmy rozwiązania, które zapewnią zachowanie odpowiedniej i bezpiecznej odległości w czasie kontaktu z doradcą;

– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;

– stanowiska pracy (biurka, lady itd.) są regularnie dezynfekowane;

– zachęcamy do realizowania płatności bezgotówkowych;

– wdrożyliśmy system płatności internetowych.

– oferujemy usługę ozonowania samochodu.

Ważne jest, aby pamiętać o regularnych wizytach w serwisie – wykonywaniu przeglądów i niezbędnych napraw.

Utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym jest koniecznością dla wszystkich, którzy będą go wykorzystywać do prowadzenia działalności, dojazdów do pracy i realizowania niezbędnych aktywności. Regularne wykonywanie przeglądów jest również warunkiem utrzymania gwarancji czy rękojmi.

 

Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, żeby każda wizyta była bezpieczna. Pamiętajmy, że może się ona odbyć również bez wychodzenia z domu.

Dbajmy o siebie!

 

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również