Bezpieczny serwis

Serwis Autogala pozostaje niezmiennie do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w soboty 8.00 – 16.00.

Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, które pozwolą zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.

Aplikacja mobilna
W celu szybkiego i wygodnego umówienia wizyty serwisowej polecamy skorzystanie z naszej aplikacji mobilnej Autogala. Można ją pobrać ze strony: autogala.pl/aplikacja

Usługa door to door
Oferujemy usługę door to door; odbierzemy samochód z domu klienta i odprowadzimy go w to samo miejsce po wykonaniu usługi serwisowej.
Usługę świadczymy z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego.

Płatności internetowe
Dla wygody naszych klientów uruchomiliśmy system płatności internetowych imoje.
Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.

W naszym serwisie obowiązują zasady, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy korzystają z naszych usług:

– możliwa jest zdalna diagnostyka samochodu poprzez sieć Wi-Fi, bez konieczności wjeżdżania na teren serwisu,

– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;
– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;
– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;
– każdy klient, który odwiedzi nasz serwis, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;
– w biurze obsługi klienta serwisu wdrożyliśmy rozwiązania, które zapewnią zachowanie odpowiedniej i bezpiecznej odległości w czasie kontaktu z doradcą;
– zainstalowaliśmy specjalne, przepływowe lampy bakteriobójcze i wirusobójcze, które w bezpieczny sposób oczyszczają powietrze za pomocą promieni UV-C;
– stanowiska pracy (biurka, lady itd.) są regularnie dezynfekowane;
– zachęcamy do realizowania płatności bezgotówkowych;
– wdrożyliśmy system płatności internetowych.
– oferujemy usługę ozonowania samochodu.

Ważne jest, aby pamiętać o regularnych wizytach w serwisie – wykonywaniu przeglądów i niezbędnych napraw.
Utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym jest koniecznością dla wszystkich, którzy będą go wykorzystywać do prowadzenia działalności, dojazdów do pracy i realizowania niezbędnych aktywności. Regularne wykonywanie przeglądów jest również warunkiem utrzymania gwarancji czy rękojmi.

Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, żeby każda wizyta była bezpieczna. Pamiętajmy, że może się ona odbyć również bez wychodzenia z domu.

Dbajmy o siebie!

 

 

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 22 884 70 05
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Autogala otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin