BEZPIECZNIE W SALONIE I W SERWISIE

INFORMACJA DLA KLIENTÓW

Szanowni Państwo,

 

W Volvo zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Znaleźliśmy się wszyscy w sytuacji, w której wartości bliskie marce Volvo stały się najcenniejsze dla każdego z nas. Robimy na co dzień wszystko, co w naszej mocy, żeby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy byli bezpieczni i zdrowi. Wzajemna troska, odpowiedzialność, solidarność i stosowanie się do zasad bezpieczeństwa pozwolą nam poradzić sobie z tą wyjątkową sytuacją. Poniżej znajdziecie kilka ważnych informacji:

 

1. Wszystkie osoby, które zgodnie z zaleceniami pozostają teraz w domach, mogą kontaktować się z nami zdalnie poprzez kilka dostępnych kanałów elektronicznych:

 

2. Osoby, które chciałyby wykupić polisę ubezpieczeniową, mogą to zrobić na odległość. Nie ma konieczności przyjeżdżania w tym celu do salonu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu ubezpieczeń:

 

Ewa Grzybek – tel. 605 978 999, e.grzybek@autogala.dealervolvo.pl

Katarzyna Sołdek – tel. 691 111 888, k.soldek@autogala.dealervolvo.pl

 

3. Uruchamiamy system płatności internetowych imoje.

Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności za towar lub usługę, otrzymają Państwo od naszych pracowników link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM (z określonych banków) i BLIKIEM. Płatność będzie natychmiast widoczna w systemie.

 

 

Salon i serwis Autogala pozostają czynne i wciąż są do Państwa dyspozycji. Zmieniły się jednak nieco zasady naszego funkcjonowania, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.

 

  • salon sprzedaży pracuje od poniedziałku do piątku w niezmienionych godzinach 10.00 – 19.00; w sobotę salon jest nieczynny;
  • serwis pracuje bez żadnych zmian: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00, w sobotę 8.00 – 16.00;
  • zaprzestaliśmy chwilowo sprzedaży części zamiennych dla klientów zewnętrznych;
  • dział ubezpieczeń pracuje – zachęcamy do kupowania polis ubezpieczeniowych na odległość, poprzez wszystkie dostępne u nas kanały elektroniczne (szczegóły powyżej);
  • dział likwidacji szkód pracuje bez zmian.

 

Wprowadziliśmy rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo wszystkim, którzy korzystają z naszych usług.

 

Nie rezygnuj z wizyt w serwisie – wykonywania przeglądów i niezbędnych napraw.

Utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym jest koniecznością dla wszystkich, którzy będą go wykorzystywać do prowadzenia działalności, dojazdów do pracy i zaopatrywania się w niezbędne towary. Regularne wykonywanie przeglądów jest również warunkiem utrzymania gwarancji czy rękojmi.

Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, żeby każda wizyta była bezpieczna. Może się ona odbyć również bez wychodzenia z domu.

Dla bezpieczeństwa i komfortu klientów naszego serwisu:

oferujemy usługę door to door; odbierzemy samochód z Twojego domu i odprowadzimy go w to samo miejsce po wykonaniu usługi serwisowej;

możliwa jest zdalna diagnostyka samochodu poprzez sieć Wi-Fi, bez konieczności wjeżdżania na teren serwisu,

– zmniejszyliśmy liczbę pracowników przebywających na terenie firmy – ci, którzy mają taką możliwość, wykonują pracę zdalnie;

– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;

– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;

– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;

– każdy klient, który odwiedzi nasz serwis, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;

– w biurze obsługi klienta serwisu wdrożyliśmy rozwiązanie, które zapewni zachowanie odpowiedniej i bezpiecznej odległości w czasie kontaktu z doradcą;

– stanowiska pracy (biurka, lady itd.) są regularnie dezynfekowane;

– zachęcamy do realizowania płatności bezgotówkowych;

– wdrożyliśmy system płatności internetowych.

 

 

 

 

Dla bezpieczeństwa i komfortu klientów naszego salonu:

– oferujemy kilka kanałów komunikacji elektronicznej, dzięki którym można pozostać w kontakcie z naszymi doradcami, skonfigurować samochód i poprosić o ofertę bez konieczności wychodzenia z domu;

– zmniejszyliśmy liczbę pracowników przebywających na terenie firmy – ci, którzy mają taką możliwość, wykonują pracę zdalnie;

– każdy pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientami, został wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki;

– każdy pracownik zachowuje najwyższe standardy dbałości o higienę: częste mycie i dezynfekcja rąk, niepodawanie ręki, zachowywanie bezpiecznej odległości w kontaktach międzyludzkich;

– zapewniliśmy dostęp do płynu dezynfekującego zarówno dla pracowników, jak i dla naszych klientów;

– każdy klient, który odwiedzi nasz salon, zostanie wyposażony w rękawiczki i maseczkę ochronną;

– w salonie nadal jest możliwe odbycie jazdy testowej; po każdej jeździe samochód demonstracyjny jest dezynfekowany i przygotowywany do bezpiecznego korzystania przez kolejną osobę.

 

 

Sytuacja w kraju jest dynamiczna – jeżeli nastąpią jakiekolwiek zmiany w dostępności naszych usług, natychmiast poinformujemy o tym tutaj oraz w naszych mediach społecznościowych.

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również