Autoryzowany Serwis Blacharsko-Lakierniczy
Miałeś szkodę komunikacyjną?
Dzwoń na numer infolinii Volvo 662 300 300
Możesz również napisać mail na adres: szkody@autogala.pl
Autoryzowany Certyfikowany Serwis Blacharsko-Lakierniczy Volvo Autogala
• Pomożemy Ci łatwo przejść przez formalności związane z likwidacją szkody, nawet bez wychodzenia z domu.
• Jeżeli będzie to konieczne, sami ściągniemy uszkodzone auto do naszego serwisu (holownik lub D2D).
• Zapewnimy Ci pojazd zastępczy na czas naprawy oraz szybki termin naprawy Twojego auta.
• Zapewniamy bezgotówkową naprawę oraz umożliwienie rozliczenia VAT-u przez Leasingodawcę.
• Udzielamy gwarancji ASO i podtrzymujemy gwarancję Volvo na pojazd.
W Volvo dbamy o to, by klienci korzystający z napraw blacharsko-lakierniczych byli w pełni zadowoleni ze świadczonych usług, wykonywanych przez naszych podwykonawców o najwyższych kwalifikacjach.
Posiadamy własną blacharnię, zlokalizowaną przy ulicy Wiatracznej 31 w Warszawie. Oferujemy szeroki wachlarz napraw blacharsko-lakierniczych. Wykonujemy usługi na wysokim poziomie, korzystając z nowoczesnych technologii napraw zgodnych z wymogami producentów i z wieloletniego doświadczenia naszych wykwalifikowanych pracowników. Do napraw stosujemy wyłącznie oryginalne części, na które dajemy dożywotnią gwarancję producenta.
W swojej pracy skupiamy się nie tylko na samej estetyce samochodu, ale przede wszystkim dbamy o bezpieczeństwo jego przyszłych użytkowników.
Oferujemy usługi w zakresie:
• kompleksowych napraw blacharsko-lakierniczych,
• bezgotówkowego systemu rozliczeń w ramach polis zawartych w T.U. Allianz, Hestia, PZU, Warta, HDI,
• możliwości zgłoszenia szkody bezpośrednio w naszych serwisach w ramach polis zawartych z T.U Allianz, Hestia, PZU, Warta, HDI,
• samochodów zastępczych na czas naprawy,
• holowania pojazdów / usługi D2D.
Miałeś szkodę? Dzwoń do Volvo! I pamiętaj, że to ty decydujesz, gdzie będzie odholowane, a potem naprawiane twoje auto.
Kolizja – co robić?
Dzwoń do Volvo!
Zobacz film, w którym kierownik naszego autoryzowanego serwisu blacharsko-lakierniczego wyjaśnia, jak postępować w przypadku stłuczki czy kolizji i jak wygląda procedura likwidacji szkody. Zapraszamy!
Dokumenty niezbędne do uzupełnienia PRZED PRZYJĘCIEM pojazdu DO NAPRAWY:
• zlecenie naprawy – wystawione przez firmę Autogala, a podpisane przez właściciela/użytkownika pojazdu zlecającego naprawę,
• pełnomocnictwo do odbioru odszkodowania – wypełnione i podpisane przez właściciela pojazdu/uprawnionego użytkownika,
• oświadczenie o VAT – wypełnione i podpisane przez właściciela pojazdu/uprawnionego użytkownika,
• zgoda banku/firmy leasingowej na wypłatę odszkodowania na rzecz Autogala – jeśli właścicielem pojazdu jest Bank/ Leasing
• druk zgłoszenia szkody – wypełniony i podpisany przez właściciela/użytkownika pojazdu zlecającego naprawę,
• obustronny skan dowodu rejestracyjnego pojazdu,
• skan prawa jazdy lub oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do kierowania pojazdem osoby kierującej pojazdem w chwili zdarzenia szkodowego – jeśli szkoda miała miejsce w ruchu pojazdu,
• w przypadku szkody z OC sprawcy:
> ocena techniczna zakwalifikowanych w szkodzie uszkodzeń pojazdu wykonana przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe (dalej zwane TU); nie dotyczy szkód z odpowiedzialności PZU, LINK4, Uniqa, Allianz, Warta, Hestia, gdzie ocena techniczna jest wykonywana przez firmę Autogala na podstawie stosownych umów z TU;
> potwierdzenie przyjęcia odpowiedzialności za szkodę przez TU;
> oryginał oświadczenia sprawcy kolizji lub kopia notatki policji.
Formalności niezbędne do uzupełnienia PRZED WYDANIEM POJAZDU PO NAPRAWIE:
Wpłata należności przez właściciela/użytkownika pojazdu zlecającego naprawę – z tytułu:
→ VAT,
→ amortyzacji,
→ franszyz,
→ innych potrąceń zastosowanych przez TU w szkodzie,
→ pojazdu zastępczego,
→ innych napraw zleconych niezwiązanych ze szkodą.
Dodatkowe informacje związane z likwidacją szkody:
1. W przypadku niedostarczenia druku polisy AC przez właściciela/użytkownika pojazdu zlecającego naprawę niemożliwym jest określenie warunków likwidacji szkody przez pracownika Autogala (np. pojazd zastępczy, dopłaty i potrącenia, rozliczenie VAT itd.) przed przystąpieniem do likwidacji szkody.
2. Pomimo polisy AC w wariancie BRUTTO lub likwidacji szkody z OC sprawcy i stosownej deklaracji możliwości odliczenia VAT wypełnionej przez właściciela/użytkownika pojazdu TU może zastosować inną interpretację dotyczącą odliczania podatku VAT i wypłacić szkodę tylko w wartości NETTO. W takim przypadku właściciel/użytkownik zobowiązany będzie do pokrycia podatku VAT w wartości niezapłaconej przez TU.
3. W przypadku braku zgody na wypłatę odszkodowania za naprawę przez Leasingodawcę/Bank do czasu zakończenia naprawy pojazdu lub braku zgody Leasingodawcy/Banku na opłacenie podatku VAT z tytułu wykonanej naprawy faktura za naprawę zostanie wystawiona na właściciela/użytkownika pojazdu zlecającego naprawę.
4. TU może zażądać od poszkodowanego właściciela/użytkownika udokumentowania wcześniejszych napraw pojazdu poprzez dostarczenie książki serwisowej lub faktur za serwis pojazdu – w przypadku braku przedstawienia wymaganej przez TU dokumentacji właściciel/użytkownik zobowiązany będzie do pokrycia zastosowanej przez TU redukcji wypłaty kwoty za wykonaną przez Autogala naprawę z tytułu braku niniejszej dokumentacji.
5. W przypadku braku aktualnego badania technicznego w dowodzie rejestracyjnym pojazdu TU może odmówić wypłaty odszkodowania (zgodnie z warunkami AC lub przepisami dotyczącymi OC). W takim przypadku właściciel/użytkownik zobowiązany będzie do pokrycia całego kosztu wykonanej przez Autogala naprawy pojazdu.